I'm foolish to think we'd stay the same.

Helgen i ett nötskal..

I fredags jobbade jag från nio - fem, som vanligt med andra ord. Fick in tre orderar vilket var bättre än två hah! :] Det började en ny kille där som kände min kompis och hennes pojkvän. Så på fredag kvällen åkte vi hem till hans kompis där vi och hans kompisar plus min vän chillade och spelade kort. Vid två skulle vi dra hem, slutade med att vi åkte ner med bilen i ett djupt dike, vid kanske tre? Kom en bärgningsbil som fick dra upp bilen. Under tiden frös vi häcken av oss samtigigt som vi försökte hålla värmen genom att spela "fotboll" med is. Allt löste sig, jag käkade inget förutom en Naturdiet på hela den dagen. Så när jag kom hem blev det natt mat.. Och sedan i säng vid halv fyra.

I lördags så chillade jag halva dagen, sen städade jag och min bror hela huset. Med Agge & Maria som sällskap. Senare på kvällen satt Agge, Bobban, Maria, Simon, Cornelia & jag här hemma hos oss. Drack lite öl, spelade kort och lyssnade på hög och bra musik. En helt okej lördags kväll med andra ord.

Nu skall jag in i duschen. Sen kommer Camilla och Fredrik hit, så skall vi ta oss till Ica Maxi och handla lite Tacos grejer. Sen hit igen och käka mat tillsammans och bara mysa/ta det lugnt.

Later folks X


N-Dubz - Comfortable

Kommentarer
Postat av: Nath

No worries, & vad roligt att du uppskattar det =) Självklart kan man ju inte annat än att älska underbaraste Mcfly, & precis som du skrev så finns det inte ord för hur underbara dom är.. jag brukar alltid säga att dom bara är mcfly, & det räcker ^^



Innan jag började läsa din blogg hade jag aldrig hört talas om You Me At Six (jag vet, hur skum är inte jag)& jag vart alldeles in love när jag hörde dom första gången.. :P



det är svårt att säga någonting som jag tycker att du ska fortsätta med på bloggen, jag gillar allt! Så det räcker helt enkelt att du fortsätter skriva. :D



tack så mycket & ha en bra dag du med :)

2010-01-24 @ 14:59:27
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0