We can live like Jack and Sally if we want.

Jag saknar de mysiga kvällarna med vin/onyttigt/nyttigt/levande ljus/dagböcker/secrets på min altan i sommras med plinn&camey. Jag saknar att bara ligga på stranden, sola, bada och njuta. Jag saknar lätta kläder, no makeup (okej iförsig så använder jag det knappt nu men haha!).. Det finns många minnen jag skulle vilja vrida tillbaka tiden till. Många bra dagar. Men kanske är man bara inne i en så kallad "vinterdeperission" och kanske blir allt mys igen till sommaren. Vad vet jag. Det jag vet är att jag saknar väldigt mycket och hoppas innerligt att det snart kommer fler bra stunder att minnas tillbaka till. Allt står så jävla still just nu, vardagen ser desamma ut varenda dag. Inget nytt händer, inget kul, inga trevliga minnen att minnas. Jag lever inte riktigt i stunden utan tänker tillbaka. Men det skall det bli ändringar på, såfort det finns något att ändra det med. Haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0