and it feels like i'm at an all time low.

a n d  i ' m   s t i l l  w a i t i n g  f o r  a  g o o d  d a y 
t h i n k  i ' v e  h e l d   t h i s  l o n g  e n o u g h 
i  t h i n k  i t ' s  s a f e  t o  t e l l  y o u  s o m e  t h i n g s
i t ' s  n o t  j u s t  w h a t  y o u  s a y  t p e o p l e
a n d  i t ' s  n o t  t h e  w a y  y o u  l o o k  a t  m e
i t ' s  t h e  w a y  y o u  p r e s e n t  y o u r s e l f
f o r  a l l  y o u r  w o r s t  c r i t i c s  t o  s e e




nu har jag sett klart en film "get rich or die tryin". ni har säkert redan sett den, bara jag som är seg. den var bra, 50 cent som huvudskådespelare.. så nu är jag trött. skall lägga mig ner lite och läsa lite ur breaking dawn igen. älskar att bara leva mig bort i en annan värld. där det händer saker hela tiden :) thi! förresten tog jag mig ett varmt bad förut med massa badskum och andra saker som luktade gott, riktigt avslappnande. där låg jag i säkert en timma med boken i handen & en kopp chailatte bredvid. men men, godnatt då ' sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0