eagle eye.

nu har jag kollat klart på eagle eye... hur bra som helst, spännande ända in i slutet. (& jag bara älskar shia labeouf)! världens bästabästabästa är han. ni kan bara gissa vilka filmer jag önskar mig i julklapp? disturbia..transformers..indiana jones..eagle eye.. jatack (; jag har även gjort en deal med camilla'camilla. vi skall ha shia maraton någon dag, hoppas snart. hehe ( a ) med bara massa shia och onyttigt, yumyum!

jag vet precis vem som kommer sitta i soffan och kolla på eagle eye imorgon också,
tror denna flicka heter linda hehe! :'> här kommer i allafall lite bilder på shia... <3

                  
            disturbia                      transformers                 indiana jones                   eagle eye 

 

Kommentarer
Postat av: camilla'camilla, såklart!

lätt vi ska ha shia-maraton snart, du&jag! ^-^

jullovet hade varit perfekt så vi får hålla

tummarna för det, hihi!

2008-12-17 @ 02:14:43
URL: http://HTTP://CAMEYLOU.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0