slap happy.

nu sitter jag här hemma igen, med ett glas mjölk och lite cheez balls. kom hem från camilla för en litenliten stund sedan.. gick både dit och hem, vilket är duktigt av mig, heh! vi chillade, spelade kort till en början. där jag chockerande vann över henne ganska stort! (: sedan blev det fram med julmusten och sedan se på "the water horse" som förövrigt vart bra! sen över till lite mer kortspel, nattmacka och sedan börja gå hem igen. tur att musiken finns!

innan allt detta så vaknade jag himla sent, la på lite makeup, gick på en promenad med bosse & maya. käkade min första måltid (middag) vid 17.00 tiden, gott var det. men jag äter dock way för lite. men men... chattade även med en trevlig person i sisådär två timmar, vi kom överens om att träffas på moshpit festivalen i sthlm nästa år haha!.... fårse hur det blir med det, mer än så kan jag&vill jag inte avslöja, för här skall jag varken skryta eller berätta allt för hemliga saker :) hihi.

jag måste bara få säga att, alla känner alla. det är så sjukt jobbigt, jag har en känsla av att allt kommer krocka snart. och jag vill inte inte inte inte inte det! och jag är sjukkkkkkt nervös över vissa grejer, tänk om saker kommer fram till fel personer liksom? vilket är en ganska stor sannolikhet att det snart gör. oh herregud. ofta jag kommer somna inatt, fan varför skall man alltid hitta allt? okey skall inte klaga, det är kul att rota. men ibland kanske det hade varit lättare att prata med folk om man inte visste att dem kände en annan jävla person som fan man försöker glömma. gah! nej nu skall jag sluta skriva så mycket onödigt som ändå nästan ingen fattar. nu blir det lite mer cheezballs och tv för mig, innan jag skall sleepa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0