this is life and it's the strangest thing.

goodmorning! nu har jag varit vaken i en timma, ätit frukost och druckit två koppar kaffe. så nu är jag kanske redo för att gå ner till stallet? jag tror det skall bli skönt med en ridur, förutom att det ser himla kallt ut :) men vad vet jag? ^___^ heh! så får vi se lite vad som händer senare, har fortfarande inte fått städat mitt rum (vilket BEHÖVS!). men men, sen har jag inte ens börjat köpa julklappar? vad är detta? jag måste faktist hjälpa tomten... men jag slåt väl en pling till min kära linn sen som har lovat att åka med och köpa julklappar, thihi! snällt eftersom hon redan köpt sina klappar, fast iförsig så borde det bli en av våra traditioner att köpa julklappar tillsammans, så hon borde sagt till mig hahahaha! :'D men slut på skrivandet här, nu har jag viktigare saker att göra, heh. ( a )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0