going through the motions.

tänkte bara titta förbi och säga hey, så... H E Y! (:
nu kom jag precis ur duschen, och har på mig lite mer "finare kläder". ett par blåa jeans, svart linne, svarta knä strumpor & på det en hallon rosa tröja som jag fick av kusin linn i julklapp. nu skall jag bara föna håret och göra en inbakad fläta tror jag, sen slänga på lite smink så man känner sig lite piggare. vad som händer ikväll vet jag inte riktigt än. jag hoppas på att camilla snart är hemma och ringer, så jag slipper sitta här och uggla. haha ^.^

vad jag annars har gjort idag.. mjo inte särskilt mycket, vaknade sent som vanligt! men fick ändå tummen ur.... och sorterade endel av alla mina kläder som låg exakt överallt i mitt rum. så nu kan man iaf gå hyffsat där inne, except from allt annat skit överallt. sedan fick jag skruvat upp min london tavla, en annan tavla med doug i såklart, och även hängt upp min mcfly kalender. snart dags att byta till mcfly kalender nr:2 alltså 2009:es hahaha! mjodå, lite har jag fått gjort. jag har till och med redan vart i stallet och fixat klart allt. jag känner att mycket grejer blev fixat, så nu skall jag bara njuta av resten av kvällen. precis så som vi alla behöver. (& förresten fick jag en del hemlängtan, eller ja englands längtan idag, när jag såg ett flygplan över mig. som antagligen gick just till london >_< men men, snart så hoppas jag!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0