i guess i'll go home now.

nu sitter jag här vid datorn, trött som en trötter... smaskar i mig min middag som består av en bit kött, gurka & öl. yum! jag skall ta mig en promenad efter detta med lilla chakira. sedan kanske att jag sätter på en film, vräker i mig lite onyttigt. och efter allt detta så hade jag tänkt sova, för knappt kan jag hålla uppe ögonen, kanske lika bra att passa på då? så man kan komma upp i tid imorgon, har ju en del att göra.men vem vet, kanske blir jag pigg sen?! jaja, fram tills dess så... skall jag smaska vidare.

fick även klippt ut lite bilder på mcfly, och deras "mick" som jag satt upp på väggen. det ser ganska koolt ut, liksom först den stora tvn med dem alla i, på min bruna vägg som liksom hänger ner i kedjor. sen på vardera sida av den satt jag fya bilder på dem alla i en varsin tv som också fanns i tour boken. och sen den micken underifrån så det ser liksom lite ut som.. det hänger ihop :) (fick även satt upp en söt bild på ema&mig som vi tog på madametaussade eller hur det stavas). + att ema smsade och sa att hon nu är påväg till göteborg, herregud det är då vi verkligen måste träffas! så får hoppas vi hinner detta? men men, lite musik nu.. sen över till promenaden i regnet och kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0