i see right through that, just so you know.

jag är så himla trött, precis tvättat bort sminket och borstat tänderna. skall bli himla skönt att sova. skall försöka gå upp tidigt imorgon, så att jag kan rida på morgonen och sedan komma hem och fixa till litetttt (eller ganska mycket) i mitt rum ;> hehe! fårse hur lätt jag kommer upp imorgon. hmm >-<

annars så åkte jag och camilla till smack'donalds, där vi blev sittandes ett bra tag. en stor meny räckte gott och väl till min mage, som nuförtiden inte vill äta särskilt mycket? sedan så åkte vi till eketrä där vi sedan gick igenom hela biskop... det var faktist trevligt, fasten jag vart så jekla mätt och bara ville sätta mig ner, och halt var det med! vi stannade till på vägen och pratade en sväng med två tjejer.. nathalie&..... mitt minne ( a ) sedan bussen hem till camilla där kvällen sedan fortsatte med narnia ll, som jag förövrigt tycker var bättre än självaste ettan. mja, lite coke och chips/ostbågar på det, yum. innan ja skulle börja gå hem den tjugokansketrettio minuter långa vägen.. så spelade vi lite skitgubbe, där jag loosade tre gånger irad. men med hjälp av pappa håkans (cams papis) glasögon så fick vi oss ett rejält skratt! hahahahah. vägen hem sen gick faktist förvånansvärt fort, med lite musik i örat och en aningens mörkrädd linda som hörde massa läskiga ljud så... gick det helt okej fort. så nu sitter jag här ännu mer mätt efter att vräkt i mig en donut och lite juice. mehe =) jaja.. nog skrivet om mitt ointressanta liv. över till sängen, det blir dejta kudden inatt. godnatt people! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0