kicking off is the hardest part.

nu är jag hemma igen efter en kväll hos camilla, som vanligt kortspel och film med massa onyttig och sådant! (: men vafan det är lov och man skall passa på att njuta. slog på tvn, och där var "alias" en serie som jag kollade på när den började... kollade på informationen om den, där stod det att den vart från 2001, hallå? SJU ÅRSEDAN??? nej det kan verkligen inte stämma, sjukkkkkt att tiden går sååååå fort :O jag är chockad.

förövrigt ser jag på typ allas facebook att dem skall till london, hallå men jag då? jag borde med. får verkligen ont i magen och vill börja gråta. saknar det så mycket. liksom att bara strosa runt där på londons gator och andra sekunden står man där och pratar med en trevlig engelsman. nej fasen vad jag saknar allt något enormt. måste verkligen åka dit snart känner jag. :( nu skall jag sova, och imorgon blir det nog ännu en slappis dag. har lite lust att shoppa men det blir inget med det. sen vill jag även gå på bio, är sugen på "yes man" & självklart "twilight" igen. men men... godnatt sov gott änna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0