lets do this shit.

godmorgon, idag var det jag som nästan var uppe med tuppen.. eller ja iaf vid halv tio =) så nu har jag ätit frukost och druckit mitt morgon kaffe. skall aldeless strax klä på mig stallkläderna, koka mig mer kaffe som jag kan ta med mig till stallet. lite senare hoppas jag på att hinna träffa ema, ta en fika &så. så det är väl bara att sätta igång? sjukkt att jag kom upp i hyffsad tid idag, satt liksom på msn och pratade iår kväll vet inte hur många timmar? jag som skulle sova i tid *(; det blev inget med det.

igår kom jag fram till att jag nog faktist skall göra min aldeless egen reseblogg. för det är då allt intressant hänt i mitt liv, och resa tar aldrig slut. visst det händer inte vaje dag. men hade iaf tänkt göra denna en dag i mitt liv när jag har tid. där jag skall lägga ut bilder och text från mina upplevelse... bla första resan till england & mcfly, sedan alla dem andra resorna till england&mcfly, även lite smått & gott från seglingen med t/s gunilla + dublin resan och så... men nu skall jag nog sätta igång. bye x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0