you change your mind like a girl changes clothes.

                                                                                                                                      
sjukt cool brud, vem? katy perry såklart!
& sjukkkkt bra röst, hur söt var hon inte på ema? keep going säger jag bara... (;













annars så sitter jag här hemma, skall strax städa på mitt rum.. det behövs kan man säga, städade precis undan massa disk därifrån. undra hur länge det stått där? (ni vill inte ens veta). så på tiden att få städat där lite, så kanske det kan hålla sig så till jul? öhhm, alltid värt ett försök. annars har jag inte gjort något särskilt idag, jo förresten städat typ hela huset. kanske en glad mami som kommer hem sen? ;> så jag känne mig duktig. senare skall jag nog baka muffins om jag fortfarande är sugen på det, plus till stallet, och gå en sväng med chakira bäbis... men innan dess.
chaoo (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0