Bada bing!

Guess what? En Linda är vaken och lyssnar redan på musik ;) Eh eh eh! (Wish you never looked at me that way). Ja ni fattar just nu är det Lady Gaga som spelas.... Jag hade morgon fodring i stallet idag, var så himla trött men piggnade snabbt till så nu sitter jag här. Skall strax koka mig lite kaffe och kanske göra mig en toast?! Idag skall jag ut och rida med Camilla, hoppas inte det regnar bara. För vädret ser inte allt för säkert ut. Ohh och jag har en Ben & Jerrys i frysen, det vore så gott känner jag! Men det får faktist ta och vänta, måste faktist äta frukost först. Nu vaknade min lillasyster och satte på teven. Shit det är SvampBob Fyrkant. Måste rusa haha! X


Kommentarer
Postat av: Leia

Fin bild =)

2009-04-06 @ 09:06:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0