Do what you want girl, and say what you want girl.

Idag vaknade jag senare än valigt, sedan la jag mig på altanen och solade hihi! Underbart väder idag här i Göteborg. Därimot är mitt humör inte lika underbart! Har fortfarande inte beställt det jäkla flyget till London, det är SVIN dyrt. Sådana pengar jag inte hjoar. Hmmmmmmm... Men allt löser sig, det måste lösa sig! Annars så har jag precis varit hos tandläkaren och putsat tänderna lite, haha! Nej men hade bara en tid för rutin. Så nu skall jag strax ta mig bort till Camilla där jag skall spendera eftermiddagen/kvällen. Lär väl bli på så mycket bättre humör då =) Här är mitt horoskop för dagen (tvillingarna). Kände att det stämde in ganska bra där faktist! X

"Linda,
Talking to family and close friends may help you clear your mind about an investment decision. If you talk to an astrologer though, her or she will likely tell you your first responsibility and best option for improved financial well being is to pay down credit card debt."

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 15:44:11
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0