I don't know much about love.

Idag har det varit en fin dag som jag startade med en härligt god fruthie - youghurt,mjölk,banan & havregryn. Sedan satt jag på verandan i bara bh och mjukis byxor, lyssnade på musiken i iPoden. Lite brun blev jag med, det var otroligt varmt, kunde knappt sitta kvar där i varmen SICK! Sen kom Camilla och vi drack en till fruthie innan vi gjorde underbart goda Våfflor till oss, mamma och Marika. Yum! Efter det blev det en underbar ridtur i skogen med mycket terräng.... Mitt humör vart lite halvt som halvt cepigt då jag hade något otroligt ont i magen, ni vet nog vad jag menar! Men ändå höll jag mig på den glada sidan. Nu sitter jag här och lyssnar på Hanne Boel som förövrigt är riktigt bra! Mamma lyssnar på hennes cd 24/7 så jag kan alla låtar nu... Annars så skall jag strax ta mig ett bad och efter det göra mig ytterligare en fruthie till Scrubs. Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig! :) Thih!



Ps. Jag vill ha sommar och sol, jag vill stå framför McFLY och sjunga som en galning medan dem rockar världen.
X

Kommentarer
Postat av: Johanna

bra blogg :)

2009-04-03 @ 07:19:18
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0