I wanna feel weightless.

Godmorgon!
Nu har jag varit vaken sedan 08.00, försökt hitta nummret till tandläkaren osv. Sen fick man sitta i kö, men nuså. Jag skall tydligen vara där i 40 minuter idag, undrar vad dem skall göra? Spännande spännande haha! Så nu skall jag ta mig frukost, sen börja fixa iordning mig. Jag längtar som en liten gris tills jag har det där "hollywood léendet". 

Igår gjorde jag inte särskilt mycket, satt och kollade en stund på lägenheter i London, och vad hyrorna ligger på. Sådant är roligt.  Sen på kvällen kollade jag och mamma på en sjukt läskig film, gosch man! =) Fyfan säger jag bara! Mohaha.
Men nu måste jag sätta igång X


Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas nu du verkligen får en underbar fredag och en bra helg och kanske till och med lov sedan? Ha det så bra :)

2009-04-03 @ 18:24:29
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0