Just take your time, and i'll make sure that we shine.

Jag har fått den här blogg torkan, om ni hört talas om det? Ärligt talat, har verkligen inget kul att skriva. Sen känner jag att jag inte alls gillar min bloggs outfit, skulle vilja ändra så mycket och har massa idéer... Så det är svårt att skriva när man inte är nöjd med sin blogg, hehe! Men skall försöka ändra lite till helgen kanske. Om jag hinner och orkar vill säga!

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Vaknade upp hos Camilla, sov över där för vi kollade på "Rallybrudar" igår. Den var väl helt okey, jag gillar inte svenska filmer. Men den gick att se på. Idag blev det nästan bara chill. Vi spelade kort en hel del, vi gjorde även Björnbär/Jordgubbs milkshake vilket var himla gott. Den njöt vi av ute på hennes altan i solen. Efter att ha chillat hos henne halva dagen så jobbade jag i två timmar. Satt i prencip ute i solen hela den tiden, så tror allt jag fick ännu lite färg. Det är kul när man redan får det! Ohhh, och vet ni vad? Jag längtar galet mycket till sommaren. Då skall jag vandra runt på gatorna i söta klänningar med bara och bruna ben, till detta söta skor. Låter det inte härligt? Mhmmm..... Förresten nu har jag använt mig av tweet tweet - Twitter i en månad och tio dagar, jag är redan helt obsessed. X


(Denna låten är bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0