Oh the champagne is on ice for you and I.

Jag var precis inne på msn och läste lite kändis nytt haha! Så var det en bild där man skulle gissa på vem som hade lila läppstift. Resultatet var: Peaches Geldof... Det är lite kul, för henne har jag och mina vänner faktist träffat. Hon intervjuade mig, Hannele och Ellinor utanför en McFLY konsert (vilket kändes lite läskigt då dem sedan sände detta på tv, och självklart så pratade man engeska). Sen så var vi med på en intervju med McFLY där faktist hon intervjuade dem. Hon är faktist väldigt söt och trevlig! :) Kan lägga upp videon med oss och McFLY lite senare! Har fortfarande dåligt samvete dock över att Camilla, Eveliina & Emma inte står där med oss. Här kommer iallafall en bild på Peaches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0