Our days repeating like its all we know.

Jag tänkte på en sak nu när jag cyklade hem... När man lyssnar på musik så tänker man oftast väldigt mycket. Just för att musiken betyder något, man känner igen sig själv. Men samtidigt som man tänker mycket så känns det även som att man slipper att tänka. Musiken som spelas sjunger ut ens känslor och tankar istället. Man kan på sätt och vis ta en break från hjärnan... Ehh jag vet inte, bara en liten tanke.

Jag spenderade dag och kväll hemma hos Camilla. En hel del kortspel, kakor, coke, film och bara massa snack. Ja ni vet, en sådan lugn lördag. Annars idag så låg jag på balkongen och arbetade lite på min färg, gd så varmt det var! Musiken på högsta hugg i sisådär en 40 minutrar. När jag kom in för att äta en pannkaka så märkte jag att jag fått vita sträck efter mina kort korta shorts, shit! Camilla blev aningens chockad när jag dök upp hos henne, hon ville nästan inte tro på att jag var osminkad hehe. Oh lucky day. Nej men. Det är kul när man ser resultat! Nu skall jag borsta tänderna och sova. Eller nej vänta, jag skall nog läsa lite i "Den andra systern Boleyn"... Har bara på börjat boken, men den är faktist bra. Sov nu så gott vänner små! X

I  d o n ' t  w a n n a  w a k e  u p  j u s t  t o  f i n d  o u t
T h a t  i t ' s  t h e  s a m e.

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 12:33:37
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0