She did a bunjing jump, rope snapped, she passed away.


Igår cyklade jag, läs... CYKLADE! Jag hem till Camilla vid strax efter åtta. Vi spelade kort, käkade kakor, godis... Så såg vi "Superhero movie". Thihi, jag hade helt glömt av att Drake Bell var huvudrollen i filmen, och i början hörde man bara hans röst. Jag bara vafan är inte det? Självklart! Den var rolig, lite överdriven men faktist kul! :) Jag gillar Drake, så det gjorde väl filmen lite roligare. Jag sov över hos Camilla, så vi vaknade vid tio idag. Blev lite kortspel, frukost, kaffe och Ballrina kakor, yum! Nu kom jag precis hem därifrån. Skall jobba sedan vid 15.40. Så skall bara chilla nu. X

Kommentarer
Postat av: Sessan

Den filmen e kul! Diggar ocksa Drake, hans skivor e bra. :) Och han e bra pa filmduken/TV-rutan dessutom. ;P

2009-04-21 @ 13:53:57
URL: http://sessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0