The sun is in the sky and it is gonna be a glorious day, huh!

So pour yourself a coffee...

Hello everyone :)
Nu sitter jag på jobbet, hundarna springer runt och busar och jag dricker lite kaffe (hehehe). Måste vakna till liv ni vet! När jag kommer hem sedan så tror jag att jag sätter mig på verandan en sväng för att arbeta lite på min tan! Ni vet under vintern så känner man alltid för att bli lite brun, även fast det är snyggt att vara vinter blek! Iallfall, den här vintern har jag inte använt mig av något solarium i huvudetaget! Så, nu hänger allt på solen... All färg jag samlar är från vårt underbara Sverige väder haha! Men jag tycker det ser så mycket fräschare ut att vara solbränd än solariebränd! Eller rättare sagt så vill jag inte ha fake färg sen i sommar när jag och Camilla bygger på våran färg. Okej nog tjötat om mitt ointressanta sol liv! Efter jag iallfall suttit ute i solen en stund så känner jag för en feelgood film, jag behöver skratta :'> Så idag skall det nog inte bli annat mer än chill. Vilket känns himla skönt!

Men gud vad jag saknar Linn. Jag vill att hon skall komma hem nu så att vi kan göra vår aldeless egen "Sex And The City" thing. Ni vet strosa runt i stan, shoppa lite, fika på ett mysigt uteserverings café, prata om allt och inget, you get it! Jag känner på mig att det kommer bli ett antal sådana S.A.T.C moment för oss. Vandra runt på Göteborgs gator med söta klänningar och skor. Vad jag längtar! Eftersom Linn är ute på öppet hav och inte kommer hem förens den 9e maj tror jag det var... Iallafall så dyker det upp sådana roligt långa spontana mejl från henne hela tiden. Vi har pratat om att resa utomlands, kanske till England... Eller ett lite varmare land dit Ryanair flyger? Men det får bli när jag skaffat mig ett jobb, har sett McFLY, och har dem pengarna. Sen måste jag säga att jag känner mig lite pepp, jag vill så gärna till London och jobba. Helst av allt skaffa mig en lägenhet där och ha ett normalt jobb. Visa alla att man klarar sig fine! Okej ett steg i taget, nu skall jag leka med hundarna! X

Kommentarer
Postat av: youknowwho

JAG SAKNAR DIG BAJS!

<3<3<3<3

Love yah

2009-04-19 @ 06:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0