And the world is turning inside out, yeah.

Vet ni vad jag känner för just nu? Starta mitt liv, ge fan i att skärpa till mig. Men det är så svårt att få den kicken när man inte vet vart man skall ta vägen! Jag vill skaffa mig ett jobb och tjäna mina egna pengar... Jag vill att Linn skall komma hem så att vi kan göra våra "Sex & the city" rundor i stan - vilket innebär fika och shopping. Sen vill jag att just vi två skall börja träna på gym, jag skulle behöva jobba upp min mage inför sommaren känner jag!! Ett plus är dock att jag fakist börjat rida en hel del. Vilket jag verkligen behöver! Ni vet komma ut och bort från allt medan man faktist tränar samtidigt. Gud, vart skall jag börja? Jag vet inte hur jag skall göra med jobb frågan?! Skall jag söka jobb i England eller skall jag söka ett här, eller skall jag åka som aupair hos Martina? NO CLUE AT ALL!

Annars har min dag varit fin, vädret är helt ljuvligt... Jag gjorde mig en Fruthie när jag vaknade imorse (en nyttig en)... Sen satt jag på altanen och solade fejan ett tag. Efter detta så städade jag lite, sen bar jag mig ner till stallet där jag faktist red ut en sväng. Så nu har jag duschat och ätit en underbart god middag ute på altanen, alltså blev det grillat hihi! Förresten var jag uppe sju imorse och morgon fodrade hos hästarna. Nu skall jag starta om Hanne Boel skivan och börja fixa mig lite. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0