let the good times roll.

Hello lovelies! ;>
Nu sitter jag & Camilla'Camilla här på vår säng (kanske borde skriva min). Vi dator nördar oss iallafall som vanligt. Idag har vi inte gjort särskilt mycket.. Vi åt lite god Thai mat som mammie köpte med sig till oss. Sen kom Linn hit och vi tog bussen till Maxi. Där fick jag köpt mig en Redbull och Marabou;Nonstop choklad - kvällen blev räddad, haha ;> Efter Maxi rundan så hamnade vi här hemma på min altan. Med minst tjugo tända ljus, massa Cheezballs, Ostbågar, vitt vin, musik, filtar... Ja ni fattar nog, helt enkelt en hel del massa mys.

Nu skall vi strax bädda ner oss i sängen och kolla på en film med bland annat Adam Brody & Kristen Stewart i rollerna. Filmen heter "In the land of women", och tänka sig att jag inte sätt den innan? Den är ju faktist från 2007. Anywho, på onsdag åker Camilla'Camilla hem. Då kommer hon ha bott här hos mig i en månad. Jag har redan lite panik ångest över att hon åker. Vad skall jag göra utan henne här? Det kommer bli så sjukkkkkt tomt! Men det får jag nog ta då, för nu skall jag bara njuta. Förresten är vi bådaväldigt förkylda, vilket suger!
 
Sweet dreams my little darlings X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0