life is getting harder day by day.

Nu sitter jag & Camilla'Camilla här i mitt lilla rum.. Dricker lite te, lyssnar på bra musik! Vi kom precis hem från att ha träffat lilla plinnie och Axel. Det blev kaffe och mys på ett berg ute i mörkret. Sjukt att jag inte träffat Axel på typ ett halvår. Det är ganska lång tid. Glömde dock kameran så det blev inga mys bilder haha :>

Idag har vi väl inte gjort särskilt mycket (som vanligt hehe).. Vi vaknade och la oss på altanen i solen en stund.. Tills Linn kom och ville ha kaffe. Sen har vi i princip bara chillat hela dagen, ätit lite pizza yum! Nu skall vi väl sitta här och mysa framför datorn och kanske sätta på någon film lite senare. Igår såg vi förresten Watchmen, den vart väl.. Sådär? Alltså inte dålig, bara väldigt weird haha. Om ni inte sett den, se den så förstår ni. Tänkte jag slänger upp några bilder från när jag, camey, plinnen & sasha var utanför Madonna. Det var ju ett tag sedan men varför inte!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0