making baby steps.



Idag lämnade Camilla'Camilla mig.. Jag känner hur deppen bara kryper fram, eller rättare sagt stormar fram! Fyfan vad jag saknar dig vännen. När jag kom hem efter att ha sett henne kliva på bussen så somnade jag på soffan. När jag vaknade hade jag drömt att hon hade hoppat av bussen och att hon satt inne i mitt rum vid datorn. Så jag frågade Robert ifall hon var i mitt rum, så sa han ja?! Jag vart jätte lycklig, men så kom jag in i rummet och det vart tomt :( Sen blev det tillbaka till soffan och se på Simpsons. Robert frågade vart Camilla var och jag sa att hon åkt hem, så tdligen hade jag pratat med honom i sömnen så han trodde att hon var i mitt rum. Anyway, detta kommer inte funka. Jag blir galen av ensamhet. Sovit bort i princip hela dagen, sen vid 20:20 så gick jag en lång promenad, exakt samma tid som jag och camey hade gått den igår. Creepy! & nu sitter jag här, skall nog koka mig nudlar, deppa, deppa lite till, se på The Notebook och gråta en skvätt eller två.

Haha, måste berätta... När jag och Camillan min satt på centralen här i Göteborg och väntade på hennes buss.. Så fikade vi, det blev Kärleksmums. Sen skulle Camilla dricka en klunk vatten från mitt kolsyrade vatten jag hade gjort här hemma innan vi åkte. Helt plötsligt small det till, ni vet så det låter när man öppnar en champagne flaska? Iallafall så ser jag bara hur korken flyger iväg som ett spjut - låångt! Vi började as garva och en söt kille som satt bredvid oss skrattade till och sa skål. Camilla'Camilla gav mig allt ett gott skratt, som jag kommer leva på ett bra tag.

Förresten, visst är camey duktig på photoshop? Tänkte jag slänger upp hennes bild som hon fixade.. Vilka idéer vi kommer på alltså. By the way, så har jag lovat camey att jag skall blogga mer nu när hon fixat min blogg. Så det skall jag försöka hålla! Nej nu blir det nudlar och film. Love, Linda.

Kommentarer
Postat av: camilla'camilla.

vad hände med bättre uppdatering då? ;o

jag väntarrrrr.

2009-08-31 @ 21:03:56
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0