cause i won't break what we make.

Ahoy, maties!

Nu är klockan 06:01 och jag är inte trött någonstans. Frågan är.. Skall man sova nu och sedan sova bort halva dagen? Eller skall man dygna och sedan vara trött resten av dagen? Kanske att Redbullen satte sina spår. Men jag har blivit förkyld, hostar, nyser, halsen retar mig och gör lite ont samtidigt som jag knappt kan andas genom näsan. Känner att jag behöver lite natte klaga haha ;) Förresten var filmen jag såg på mysig, liksom en chill film utan någon speciell handling. En film som passar super när man är trött som jag var då. Man vaknar till ordentligt när man ser sötnosen Adam Brody som huvudrollen. Fast det känns dock sjukt konstigt att han och Kristen Stewart båda hade roller i den filmen. För Adam är ju liksom Seth Cohen medan Kristen är Bella Swan, om ni fattar? Men se filmen om ni inte sett den. Nej nu skall jag nog ta och sova innan jag hostar söder.. Så på riktigt denna gången, good night & sleep tight. I know I will <;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0