all the street lights say nevermind.

Visst är min blogg fin nu? Camilla'Camilla har hjälpt mig, så nu kan jag nog komma igång med bloggandet igen. Det är ju oftast så att man tycker det är kul att blogga om man trivs med sin blogg. Nu gör jag det! Så det tackar vi henne för, tack älskade lilla vän som sitter här bredvid mig <3

Iallafall så har en camey bott här hos mig nu i sexton dagar. (Shit vad länge det lät). Så nu har jag äntligen fått en storasyster som jag velat ha i alla år, haha! Jag är inte äldst längre. Under dem här sexton dagarna har vi väl inte gjort särskilt mycket. Vi har bakat en del, lagat en hel del massa god mat, solat, varit på stranden, spenderat hälften av vår tid på min altan, varit inne på Göteborgs kalaset, ätit Langos, suttit sjukt mycket vid datorn och nördat oss med All Time Low & You Me At Six, min Plinnie har varit här en hel del, vi har gått många promenader, kollat på McFly dvdn, suttit utanför Madonna & U2, även en kväll ute på stan Babar & Parklane-där U2 efterfestade, cameys morbror & hans vän bjöd oss en hel del tacktacktack.. Bara haft det otroligt mysigt och så helt enkelt! :'> Här kommer lite random bilder från allt & inget.


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0