15-23/july/'09, memories won't fade away.

Sitter här och minns tillbaka lite.. Det har inte varit mycket som har vart positivt detta året. Men denna resan med mina fina vänner, resan till England. Den var bra, den är ett minne för livet. Vi hade våra bra och dåliga stunder. Men det är så det skall vara. För nu kan man sitta hemma och skratta/minnas tillbaka till de sämre stunderna. Efter McFly's konsert under denna resan fick jag den där känslan.. Att det finns verkligen inget som är bättre än att stå där på en av deras konserter. Känslan är obeskrivlig. Så jag lämnar det där, vid ordet obeskrivlig. Även fast allt inte ser allt för ljust ut nu.. Så vet jag att jag har mina vänner att lita på och jag vet att vi kommer lyckas med det vi verkligen vill. Jag ser bara fram imot att starta det vi alltid har gått runt och drömt om. Men den dagen kommer, man måste bara ha tålamod. För jag tror verkligen att allt händer av en mening/anledning. Det gäller bara att komma tillbaka på vägen igen, och följa sitt hjärta......




Linda / Camilla

Sabina / Camilla / Linda

Sabina / Camilla

Linda

Camilla / Emma

McFly @ Rochester castle 17th july

Dougie

Danny

Tom

Harry

Underbart väder

Från underbart solsken till roligt/typiskt engelskt regn

Vackert/Rochester

Alltid värt det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0