Avatar.


AVATAR
Jag bara måsteeee se den! Är mer pepp på att gå och se denna än New Moon. Halå? Vad är det jag sitter och skriver. Jag vet helt insane att jag inte sett New Moon än, men det skall göras nu inom en vecka hehe. & över till denna filmen, alltså hur cool verkar den inte? Älskar färgerna och jag vet inte ens vad.. Den känns helt enkelt som en typisk film som jag skulle gilla. Helst av allt hade jag velat se den uppe i Norrköping med Camilla&Emma. Tror det hade vart en perfekt film för oss att se tillsammans. Hihi!


Kommentarer
Postat av: camilla'camilla

aw, det hade det verkligen :'} hade vi bara haft pengar så! <3

2009-12-18 @ 00:15:02
URL: http://cameylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0