2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det har hänt en hel del.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Behöver inga nyårs löften för att ett löfte skall hållas ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte vad jag vet, haha.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag glad över.
5. Vilka länder besökte du? England.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja verkligen, tur, lycka, jobb och drömmar som blir sanna.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Englands resan/Camilla'Camillas månad här hos mig/Camillas födelsedag/fler speciella men tyvärr privata ;)
8. Vad var din största framgång 2009? Ärligt talat, inget jag kan komma på.
9. Största misstaget? Haha, lite små hit & dit. Men man lär sig av sina misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt, bara smått sjuk hit & dit.
11. Bästa köpet? Englands resan & mina nit gladiator skor som jag köpte i London.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Englands resan.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ohja, lite små saker.. :>
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gaga - Bad Romance med många fler..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare, eller alltså.. 2007&2008 har varit bland dem bästa rese åren och helt allmänt bra. Men detta året har allt bara gått neråt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sökt massa fler jobb, satsat mer, tänkt mer positivt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ....
18. Blev du kär i år? Haha nej verkligen inte i någon som jag träffat detta året :) Sen finns det ju någon man inte riktigt kan glömma från året innan. Men haha, det är ju bara roligt.
19. Favoritprogram på TV? Buffy The Vampire Slayer med mååånggaa fler.
20. Bästa boken du läste i år? Läste ju om alla Twilight böckerna fast på svenska detta året..
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar till London resan i sommras.
22. Något du önskade dig men inte fick? Ja, fast man har ju önskningar som är näst intill omöjliga också ;P
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Mysigt släkt kalas med vänner, och massa annat mys.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, ett jobb & egen inkomst, kanske lite fler resor till England eller att äntligen fått flytta dit :P Men det får år 2010 hjälpa mig med ;D
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart, lite rockig blandat med sött/snyggt.
26. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, musiken, resan..
27. Vilken kändis var du mest sugen på? De gamla vanliga haha!
28. Vem saknade du? Camilla'Camilla, Emma.
29. De bästa nya människorna du träffade? Ja ni..  
30. Planer för 2010? Drömmarna som skall bli sanna :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0