Every little bird in the tall oak tree.

Hey guys! ;)

Kvällen har jag spenderat med Camilla. Vi tog hennes pärla till McDonalds, fyfan vad halt det var! Det började snöa sjukt mycket precis när vi skulle åka iväg, så man kan ju säga att det var riktigt halt ute på vägarna.. Det blev iallafall en lång fika på MD, sen åkte vi vidare hem till mig. Här gjorde vi oss lite kvällsmat, kollade på en jul film som gick på femman. Glömt av vad den hette men, åh den är så söt haha! Mamie & Selma kom hem från Liseberg, förra veckan vann dem en Marabou stjärnvinst.. Idag kom dem hem med en Geisha stjärnvinst. Jag kommer bli tjockis haha. Nu har iallafall Camilla åkt hem. Jag skall gå på en promenad i all efterlängtad snö och sen skall jag ta mig ett varmt bad & sedan krypa ner i sängen. Skall allt försöka kravla mig upp tidigt imorgon. Frågan är om jag kommer lyckas? Anywho.. Goodnight folks, sleep tight! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0