It's cold and loveless..

Okey gott folk.. Här kommer lite updates från dem senaste dagarna.

I onsdags satt jag & Camilla barnvakt till hennes systers dotter Emilia som är lite över ett år. Det var himla trevligt faktist, vi var nere på ett köpcenter, inne på McDonalds.. En tjej på kanske fem/sex år försökte träffa mig med en snöboll i ansiktet två gånger. Jävla skitunge alltså.. Det enda jag fick fram var "jag kan med kasta snöbollar skall du se". Sjukt nära på att ta upp och kasta tillbaka, men behärskade mig hahaha :) Kvällen där slutad med en öl och mackor med julskinka på tillsammans med kortspel. I torsdags/Julafton så hade familjen/släkten det himla mysigt här hemma hos oss. Åt massa julmat/godis ja allt som hör till. Kvällen slutade med Monopol. En lyckad och fin Julafton med andra ord.. Igår fredag så åkte jag och Camilla in till stan, vi satt på Pizza Hut och drack öl i en timma, sedan blev det bio - New Moon. Som förövrigt var väldigt fin och väldigt tuffa scener. Dock så tycker jag att det hoppade så mycket och det är ju så himla mycket mer betydelsefulla saker mer i böckerna. Men den var bra iallafall och jag längtar verkligen till Eclipse kommer i Juni. Dock inte smart att dricka öl innan bion, vart kissenödig redan i början av filmen haha. Well, det var väl den kvällen. Först regnade all snö bort och det var näst intill storm på dagen, under kvällen började det snöa massor.. Thank god! Idag har jag spenderat min tid i soffan, kollat på några filmer, vräkt i mig lite julmat/godis/cola och bara njutit.


Nu skall jag nog tända lite levande ljus i badrummet, sedan tappa upp ett bad och bara mysa till det. På med mina knallrosa mjukis kläder (say what lindie?), min nya världs sköna morgonrock (jultomten gillade nog inte min andra) haha! Sen skall jag mysa till det i soffan med en filt och massa gott och kolla på någon bra film :) Så ha en fortsatt trevlig kväll folks! Peace X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0