She lives in a fairy tale.

Goodmorning folks! :}

En Lindie är uppe med tuppen idag. Vaknade vid 06:30, för hade morgon fodringen i stallet. Så nu tänkte jag att jag skulle försöka hålla mig vaken. Men frågan är.. Vad gör man såhär dags på morgonen? Haha. Skall väl koka mig en kopp svart kaffe sen. Då kanske jag piggnar till lite.

Vet ni vad jag gjorde igår kväll? Jag skulle egentligen gått på bio och sätt New Moon, men det blev inställt. Så istället kom mamma hem med en meny till mig från Burger King; inget mot McDonalds :( Men det fick duga hihi! Efter det fick jag ett rejält ryck och var ute och gick i över en timma. & fifan vad kallt det var. Väl hemma igen kollade jag på Buffy the vampire slayer. Alltså världens bästa serie enligt mig hihi. Visst att den är från 90-talet, men det var vad jag kollade på som liten. Buffy var min dröm karaktär, jag önskade att jag med levde i en värld med vampyrer. Jag till och med täljde sådana pinnar som man slaktar en vampyr med hahahaha. Så något som kommer stå på min måste köpa lista; boxen med alla avsnitt i som komstar runt 1300 kr. Tyvärr så har man varken pengar till den nu att lägga ner på. Men ett lätt måste för mig att ha sedan. Det värsta av allt var att det var säsongsavslutning av den igår, men var det sista avsnittet? Jag kommer verkligen inte ihåg! Vad sjutton skall jag se fram imot att se på varje kväll nu? :P (& fy sjutton vad jobbigt det sista avsnittet var igår) boohoooo.

Men men.. Gissa vad jag gjorde sen? Jag spelade Call Of Duty 6 (Xbox) med min bror! Det var grymt. Fasten jag sög ganska mycket. Men jag skall allt ta och lära mig. Kanske kan jag få honom till att vilja ha ett Buffy the vampyre slayer spel också. Gud vilken nörd jag skulle bli. Men efter att ha spelat Xbox i någon timma eller så så fastnade jag framför Eurotrip. Kul nog att något hände med kanal5 (eller var det bara hos mig?), så jag fick aldrig se slutet. Visst att man har sätt den innan, men hur kul är det att se på en film utan att få se slutet? Anyway, nu bara sitter jag här och skriver om massa ointressant som ni säkert skiter i haha! Så, stay sweet X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0