Can't read my pokerface.



Igår kom Marika hem till oss, så jag mamsen & Marika åt räkor och massa gott.
Sedan kollade vi på en film. En lugn men trevlig kväll. Precis innan jag skulle gå ut på en promenad kollade jag min mejl, då hade jag fått ett mejl från en aupair familj. Jag är verkligen jätte intresserad! Såvi får se, men om dem är lika intresserade av mig som det faktist verkar =) Så slår jag nog till. Isåfallblir det att leva och bo i England 6 månader till 1 år. Säkerligen ett år! Men somsagt inte förstora förväntningar nu. Får helt enkelt se, vill inte skriva för mycket innan allt är säkert och sådant!

Just nu lyssnar jag på väldigt hög volym i min iPod, "Poker Face" spelas, jag är ensam hemma SJUKT skönt!
Nu skall jag ta mig en smökie. See yah later! :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken härlig kväll! Och räkor som är så gott... mums!

2009-02-01 @ 19:41:31
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0