Casanova.

Kollade precis på Casanova, en film med Heath Ledger som huvudskådespelare & som Casanova. Den var så söt, riktigt söt! Och vem kan inte motså Heath? Han är bland dem charmigaste... Dem ögonen och det léendet. Tragiskt det som hände, verkligen. Jag känner med hans dotter, men hon kommer vara en stolt dotter sedan när hon ser alla filmer han medverkat i. Han kommer alltid leva med henne, oss, i filmer. Så om ni inte sett Casanova borde ni se den, lite söt så! :) Nu skall jag ta mig ett bad, se på ett avsnitt av Scrubs... Sedan skall jag kolla på Jordan rättsläkaren. Imorgon skall jag även upp i tid, skall jobba i två timmar. Så, det känns skönt!

& vet ni vad, idag tog jag mig tid att skriva ett väldigt, och jag menar det väldigt långt mejl till en aupair familj. Jag har varit så nervös hela dagen efter något svar. Nu fick jag ett för en halvtimma sedan. Så, om jag tackar jag & om hon vill ha mig, då skall jag stanna i ett år. Skall prata igenom detta med mamma när hon kommer hem. Det var ju det som var väntat! Det är bara två problem, jag kommer sakna Camilla något otroligt mycket och hon kommer bli något otroligt besviken. Men hon kommer alltid vara min bästa vän. Sedan så är det mina hästar som jag måste hyra ut, PLUS att jag kommer sakna min aldeless egna Chihuahua'Chakira, hur skall jag klara mig utan henne <3 Mitt bästa lilla hjärta. Nej nu måste jag sätta igång innan Scrubs börjar igen (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0