Cause in your eyes I'd like to stay...

Denna låten är verkligen fin, och desamma gäller videon!

You're like an Indian summer
In the middle of winter
Like a hard candy
With a surprise center
How do I get better
Once I've had the best
You said there's
Tons of fish in the water
So the waters I will test






Annars har jag itne gjort mycket idag, vaknade för ett ganska bra tag sedan. Har inte ens tagit en kopp kaffe än.
Camilla ringde så vi har suttit och pratat i telefon ett bra tag, säkert över en timma. Det var så skönt när solen var framme och sken i ansiktet! Men nu är den borta :( Det suger lite... Nu skall jag städa vidare lite, sen skall jag ner till stallet. Så skall nog vänta med kaffet tills dess. Om jag klarar det vill säga =) Haha!

Kommentarer
Postat av: Maria

jättefin låt!

2009-02-09 @ 14:00:55
URL: http://blondt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0