Friday 13th.

Igår väckte mamma mig tidigt med en stor frukost, gott var det! Sedan blev det att ta en snabb dusch för att sedan åka med henne till Backaplan. Där vi shoppade lite kläder och sånt på Gina Tricot, för mig blev det ett par jeans leggins, en typ skjort tshirt med blå väst, och ett vitt linne. Jag fick även köpt en svart väska som jag velat ha ett tag nu från H&M och även ett par svarta pumps med en ganska rejäl häl. Riktigt nöjd blev jag, och jag lägger väl ut en outfit med detta senare då jag hittat mitt kamera batteri. Efter att ha shoppat lite åkte vi vidare till Naturnära där jag köpte broddar till hästan och en 40 kg säck med morötter, haha! :P När vi äntligen shoppat färdigt så åkte vi hem till min moster på en fika. Sedan på vägen hem hämtade vi upp Camilla, åkte hem till mig där jag bytte om och kokade en termos med Kaffe. Sedan blev det stallet med Camilla och Axel. Vi red ut en sväng och iskalla som vi sedan var satte vi oss ner och fikade lite innan Axel åkte hem igen. Väl på kvällen var jag och Camilla barnvakt, så vi käkade en rejäl kvällsmat, spelade kort, la Selma för att sedan kolla på Brokeback Mountain, som jag förövrigt sätt dagen innan.... Men den var bra så varför inte kolla på den twice? Väl efter att ha följt Camilla en bit hem så la jag mig väl vid 03.00. En himla trevlig dag faktist! 


OCH, vad har jag gjort idag? Jo vaknade ju somsagt av att Kira'baby väckte mig vid 09.00, gjorde en big frukost, ringde och väckte Camilla. Det var lite meningen att vi skulle leka idag men det blev tyvärr ändrat. Så istället var jag i stallet tidigt, när jag sedan kom hem och tog mig en kopp kaffe så ringde Linn och frågade ifall vi skulle ta med oss lite fika och åka in till stan. Så på trettio minter fixade jag mig iordning, sedan träffades vi på bussen och hade en trevlig liten stund i stan. Visst är det fredagen den trettonde idag, men det har jag faktist inte märkt av så värst, haha! Måste säga att jag är sjukt kall då jag precis kom in, så skall gå och ta mig ett bad. Mys! Puss så länge <3


Grattis till Hannele som fyller 18 år idag!
Jag, Hannele & Ellinor.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0