Girl, who taught you how to move like that?

I've got friends in highly low places
It's been a long time it's been a long time
And maybe baby you can rise above the rest to meet me


 

T w o  H a n d s

Kollade precis på en australiensk film, med självklart Heath Leger som huvudroll. Den var faktist bra, från 1999. Men, gillar man Heath så gillar man säkert filmen. Lite kul att kolla på en äldre film, man ser ju oftast på filmer från 2000. Anyway, annars så har jag inte gjort särskilt mycket idag. Jobbade på hund dagiset, det gick bra. Sedan kom Pernilla min granne hem med en varsin Selma till oss båda. Mums! Efter detta har jag inte gjort något speciellt. Väntar på ett mejl för bekräftelse. Antingen åker jag till England nu på Söndag tidigt på morgonen... Eller så skiter allt sig på grund av, jävla komplikationer, inte jag. Så... Allt hänger på henne, antingen åker jag eller så måste jag söka nytt. Men är sjukt besviken då allt redan var överenskommet. Man kan inte anta något, utan frågar. Okej ni fattar nog inte men.... En lång historia.... Berättar mer när jag vet, men jag har känslan av att det jag så länge sett fram imot, det som skulle få mig att verkligen känna mig bra tills mods. Det kommer inte bli av, så vad är meningen? Allt händer av en anledning. Men jag kan inte se den. Jag vill veta nu, skall jag börja packa och göra allt jag måste göra som jag egentligen skulle ha minst två veckor på mig att göra. Eller skall jag börja söka nytt? F U C K ! ! !

Kommentarer
Postat av: martina

ååh, kan du berätta hur man fixar youtube klippen sådär? :D

2009-02-26 @ 16:33:26
URL: http://uunsaidthings.blogg.se/
Postat av: Malin

Du, jag rekommenderar att du går genom en au pair-förmedling istället för att söka privat om du vill åka iväg! Det är både säkrare och mer seriöst. Jag åkte ju iväg som au pair 2007 och det gick väldigt smidigt. Om du letar privat vet man aldrig vad du kan hamna hos för folk!

Bara googla "au pair förmedling" så bör du få fram en hel del! Men tänk på att aldrig betala förmedlingarna någon slags avgift eller så, det är olagligt.

Lycka till! :)

2009-03-01 @ 13:42:36
URL: http://doodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0