It's unbelievable to see how love can set me free.

Godmorgon! :)

Tänka sig att jag redan är uppe? Jag kände faktist för att vakna med The Voice idag... Så satte på tvn vid 07.20 där sedan "Vakna med The Voice" började. Idag skulle Kenza vara med, vilket nog gjorde det hela lite extra intressant. För visst läser jag hennes blogg (+ Stina Lees) hehe. Men det var kul att se hur Kenza var i "verkligheten" eller vad man skall säga? Hon verkar som en jätte trevlig tjej, inte riktigt som jag tänkt mig, utan bättre då (: Nej, sitter fortfarande och kollar på pogrammet, man vaknar ju faktist till liv! Har redan tagit mig en kopp kaffe och två mackor. Härligt & ovanligt brukar inte kunna äta såpas tidigt.

Så nu skall jag ha en lugn morgon. Skönt! Igår efter att jag "jobbat" så käkade jag middag, efter det så blev det faktist så att jag tog med mig massa fika till mig & Camilla. Så var vi i stallet tillsammans och grejade, sedan satt vi där och käkade i fika rummet. Väl klara där var vi här hemma, spelade skit gubbe & skit gumma, åt ananaspaj med glass. Mjo igår käkade jag nog enheldel onyttigt! Haha. Men nu skall ja fortsätta med min lugna morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0