Linda says relax.

Nu skall jag sova, men tänkte bara säga godnatt och sådant! :) Förresten snöar det ute, väldigt mycket! Jag har himla lust att gå på en promenad, men det får nog vänta tills imorgon. Hoppas snön är kvar så jag kan få lekt av mig lite, haha! 

På lördag skall jag förresten kolla på melodifestivalen, vilket jag ALDRIG brukar göra eller har gjort.... Men allt detta för att Jonathan Fagerlund skall vara med, och jag tycker han verkar som en bra grabb! Himla trevlig faktist. Så ni borde rösta på honom då, om ni tycker han är bra =) Han kommer ut som bidrag nummer 2, så nu vet ni!
http://myspace.com/jonathanfagerlundofficial

Puss&Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0