Seven Pounds.

Kollade precis på Seven Pounds, ensam hemma med vovvarna hur skönt som helst att bara relaxa! Synd att mamma och dem kom hem, hade tänkt slå på McFLY på riktigt hög volym och spela kort för mig själv. Gud vad skönt det hade vart att bara ha sin egen kväll med massa McFLY lyssnande. Åh vad jag blev sugen på att se dvdn med, kanske får ta allt detta imorgon då ingen är hemma. För vill ju spela fullt ut! Mohahaha ^)

Tårar har öst ner från mina kinder denna kväll, kollade ju somsagt på Seven Pounds, till detta en Donut, lite Marabou, blåbär/päron/choklad glass och ett stort glas iskallt vatten <3 Mysigt med lilla Kira baby i knät med! Vad jag skulle komma fram till är att filmen verkligen var riktigt bra, sjukt sorglig men söt! Åh ibland önskar jag att jag var en riktigt god människa, en Linda som kunde hjälpa andra människor. En dag kanske jag har tillräckligt med erfarenheter till att hjälpa andra, just nu får jag lägga det lilla jag har på mina vänner, familj och djur. Nu skall jag se vidare lite på tv. Men om ni inte sett filmen, se den! Den är verkligen värd att se.... Oj just det räkor och baugette väntar i köket, skall göra mig en räkmacka! Oj och får inte glömma att ringa Camilla'Camilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0