Six feet under the stars.

Tänkte bara titta förbi här för jag har vart något dålig med det.... Men idag känner jag inte direkt för att blogga då Agneta en dam från stallet gick bort idag. Aldeless för tidigt för hennes del, tänka sig att något sådant här skulle hända? Varje dag har du varit så pigg och glad.... Trodde verkligen inte detta skulle hända. Vi kommer sakna dig! Vila i frid.

Jag har nog inte riktigt insett detta än. Liksom, nej där tog mina ord slut. Fick ett litet stop i hjärnan. Vi ses imorgon i stallet, det är precis det jag tror skall hända. Nu skall jag inte skriva mer om detta, det blir bara fel. Inser någon dag. Det jag skulle komma fram till är att jag inte alls vart på humör för att blogga, men kände att jag lika väl kunde ge en förklaring och dra igenom min dag lite snabbt.

Vaknade åt frukost och gick sedan till jobbet där jag idag hade sällskap av en tjej, Katja? Jag är sjukt dålig på namn. Iallafall var det trevligt och tiden gick hyffsat fort. Sedan har jag pratat lite här och där på telefon. Imorgon blir det Göteborgs horse show för mig och Camilla. Skall bli kul då jag inte vart särskilt intresserad av det sen några år tillbaka. Nu skall jag iallafall fortsätta att kolla vidare på The Hills, säsong 3 avsnitt 14. Nighty night. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0