The warmth of the sheets in my bed.

Hey! Denna kvällen bakade jag och Selma kladdkaksmuffins, det blev goda! Förutom att jag vart så jäkla osmart och inte ställde en platta under dem. Så när det rann ner från en muffins så brändes hela skiten och det stank verkligen i hela huset... Det liksom glöd i ugnen? Fyfan. Men annars blev dem väldigt goda, med lite glass till så ^.^ Sedan blev det även melodifestivalen för våran del, alltså. Nu skulle jag vara duktig i år och faktist ta och kolla... Men personen jag rösta på kom inte ens med på final, vilket sög! Sedan så vart jag så sjukt irriterad över att en annan gick vidare med låten "snälla snälla", kass! Aja, vad gör man? Jag skänkte i alla fall 20 spänn till någon barnfond. Förresten tyckte jag det var kul att "Emilia" var med och gick vidare, man lyssnade en del på hennes låt när man var liten "I'm a big girl".

& förresten som ni kan se håller jag på att ändra min blogg igen, men den är absolut inte klar! Bara det att klockan snart är tre på natten, och det var inte ens meningen riktigt att jag skulle göra detta idag (: Men så blev det. Så, god natt nu gott folk. Sleep'tight!


Kommentarer
Postat av: PETRAAAAA

hah ajag vet... den är lite speciell ;D

2009-02-08 @ 15:15:08
URL: http://goinginsane.blogg.se/
Postat av: anneli

yes my dear little girl ,i feld the smell when i ame home.....=( but the cakes where very good....)

2009-02-08 @ 19:09:50
Postat av: addan

vilken fin blogg

2009-02-10 @ 14:43:01
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0