Transsiberian.

Nu skall jag sätta mig i soffan med en skål med ostbågar, lite glass och ett glas cola, yum! Till detta skall jag se på en film som heter "Transsiberian". Den verkar faktist som en spännande thriller.... Hoppas ni har en trevlig kväll, min kommer bli en ys kväll! & det kan behövas efter att ha läst saker som jag inte vill läsa! :P Det här handlar i alla fall filmen om: 

"Ett amerikanskt par, Roy och Jessie bestämmer sig för att ta den långa vägen hem på den legendariska transsibiriska järnvägen från Peking till Moskva. På vägen möter de ett annat par från väst, Carlos och Abby, med vilka de snabbt blir vänner på ett sätt som resande långt hemifrån ofta blir. När Roy av en olyckshändels separeras från gruppen i samband med ett stopp börjar det gå upp för Jessie att deras reskamrater inte är riktigt vad de verkar vara..."  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0