Let's pretend to carry on

Vet ni vad... Jag fick jobbet som aupair hos familjen Hammond. Så om allt stämmer ihop, så flyttar jag till England i Mars någon gång. (Greater London). Jag är nervös, liksom åka till England helt by myself. Men jag tror det kommer ordna sig. Familjen verkar hur bra som helst! Barnen heter Cara & JJ, Jonathan. Hur söta som helst! & så som det ser ut och verkar så kommer jag bo där i ett helt år. Vilket nog är det som gör mig extra nervös... Kommer ju sakna min familj, mina vänner, speciellt Camilla, Sasha & Axel. Men det löser sig, dem får ju komma och hälsa på om dem vill =) Sen kommer jag sakna min baby Chakira, lilla ängeln <3 Tycker lite synd om henne, för hon kommer att sakna mig med! Men min familj kommer ta hand om henne, det vet jag. Så det ornar väl sig. Sen är det bara mina hästar jag måste fixa en hyrare till. Oh vad jag kommer sakna dem. Men, mitt pass går ut i Juni någon gång, så måste verkligen göra ett nytt nu. Har en hel del att göra innan detta. Sen så vill jag hemskt gärna åka upp till Camilla i Norrköping med, isåfall blir det nästa vecka. Men jag är glad, för det är massa grejer som får mig att tänka att allt detta händer av en anledning. Något som också verkar kul är att familjen egentligen är från Irland. Så dem åker dit ganska ofta för att hälsa på sin släkt. Så då får jag gärna åka med dem, vilket kan bli en rolig omväxling!

Annars just nu sitter jag på hunddagiset. Så jobbar lite, vilket känns bra! Att liksom inte bara sitta hemma och inte göra någonting är väl inte det bästa! Ikväll vet jag inte vad som händer, men det blir nog en lugn kväll. Det är skönt! Och jag måste säga att det är tråkigt, att liksom nu åker mina vänner ut med T/S Gunilla men inte jag.. Fast det klarar jag mig utan. Bara det att sen i höst så kommer ju Hadward&Carlert och dem gå ut i praktis. Så, då hade jag ju ändå inte kunnat träffa dem. Så då gör det ju inte så himla mycket att jag åker till England. Damn vad jag skriver...... Nu skall jag ta och dricka upp mitt kaffe, lyssna lite på - Tokio Hotel, shit vad är detta? Vad gör jag? Men på den här datorn som inte är min så finns ju faktist inte min musik, ingen McFLY.

Men puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Lisa

nej gud vad kul:D åh, skulle också vilja vara au pair:) men hur gör du med skolan då?

2009-02-06 @ 17:50:36
Postat av: Linda.

Jag har hoppat av skolan :P

2009-02-06 @ 19:34:18
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE
Postat av: bells (:

du, detdär lät inte lite roligt eller så! ^-^



2009-02-07 @ 18:09:37
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0