Valentines day.



Igår var det alla hjärtans dag. En dag som enligt mig kan vara lite överskattad. Det roliga är det att fredagen den 13:e alltid har varit en helt okej dag för mig. Men när det gäller alla hjärtans dag har det snarare varit tvärt om. Egentligen skulle jag åkt upp till Norrköping och firat med mina mates, men det blev inget med det. Så istället åkte jag ut till Fodö (Fotö).... Där jag och Hadward tog en närmare två timmars promenad i kylan, mcyket prat, kasta stora stenar genom havs isen, gunga på gungor, knacka på i kyrkan för att få låna toaletten... Ja ni förstår nog :) Sen vid 22.00 tiden gick vi hem till honom där det sedan kom ett gäng vänner. Det blev en lugn kväll, med hög musik och skratt. Det var sjukt kul att träffa er alla igen. Efter att ha spenderat kvällen där så åkte sedan jag och Linn hem på en moppe i vinterkylan... Fyfan vad kallt! Men det funkade. Efter att sedan gått en bit på kanske 35 minuter så var jag hemma och klockan vart väl runt 03.00 tiden. Alla hjärtans dag är en dag som man inte enbart spenderar med sin kärlek, utan även med dem man bryr sig om. Love, Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0