We can live like Jack and Sally if we want.



Idag är en sådan lycklig dag som aldrig tror skall hända. Kommer ihåg att jag svarade på sådana töntiga frågor på bilddagboken, ni vet sådana man lägger upp under en bild haha? Ah, svarade i alla fall på det för längesedan. Så kom frågan "Om du fick välja vilken artist som helst att se live, vem skulle du valt" eller något sådant... Ni vet då många kanske skriver Presley eller sådant som man aldrig tror skall hända... Jag skrev Blink 182! Så händer detta? Återförenas? Är jag lycklig? Är alla Blink 182 fans världens lyckligaste? JA! Det är något som är säkert. Jag kan bara säga O H M Y  G O D !

Detta fanns inte ens i min vildaste fantasi,snarare i önske drömmar. Ni vet sådana man kan ha. Fasen hur många gånger har man inte drömt att det skulle hända ett mirakel och att man en dag skulle få se dessa killar live?
Nej nu skriver jag aldeless för mycket, men jag är LYCKLIG! :'D



Detta firar jag självklart med massa lyssnande på grabbarna & lite Redbull <3
Därför lägger jag även upp 'All The Small Things' videon....



!!!!! BLINK 182 <3 !!!!!

Kommentarer
Postat av: bells (:

du är inte den enda som är lyckligast i världen! det är så himla fantastiskt! :')

åh, bästa blink! det är ett måste att se dem i sommar ^-^

2009-02-11 @ 12:31:47
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0