You pull em' down and there is really nothing there.



Idag har jag verkligen inte gjort något särskilt. Så nu skall jag mysa till det i mitt rum, tända lite ljus, göra mig goda färska mackor. Sedan skall jag krypa ner i sängen och sedan sätta på The Hills säsong 1. Tänkte börja kolla om allt från början (www.mtv.se/thehills). Allt detta eftersom jag missat ett antal avsnitt och tänkte att det kanske vore skönt att se om allt och verkligen se varenda avsnitt. Så det skall min kväll ägnas åt. Så hoppas ni alla har en trevlig kväll. Själv tycker jag lite synd om mina vänner i Göteborg som skall till skolan imorgon igen. Men även är jag glad för mina bästaste travel mates som faktist börjar lovet nu. Synd bara att jag inte kan komma upp till Norrköping och spendera lite tid med er. Anyway, känner att jag måste hitta min kamera laddare så att jag kan lägga ut lite mer dagens outfit osv. Hur kul kan det vara att läsa massa och inte se lite bilder liksom? Love, Linda.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0