can you feel it?

jag är vaken och glad, camilla väckte mig som sagt... så jag vart väl uppe lite efter 09.00 någon gång. så nu har jag redan käkat frukost och tagit mig en kopp kaffe. hmm, igår vart jag sjukt sugen på att gå ut. men vet ärligt talat inte om jag är det längre... det lär väl märkas ikväll! nu skall jag nog gå in i duschen, så jag känner mig lite fräsch. efter det blir det nog rocka lite guitar hero ( a ) vilket jag gjort gaska mycket det senaste! & jag skall till och med nog städa en sväng i mitt rum, för det behövs! lalala.

nu lyssnar jag lite på avenue, är glad för att det slutat regna och att solen är framme. det skall tydligen snöa idag? hmm vi får väl se.. men det hade kanske inte vart helt fel att få åka pulka en gång i år iallafall. men men nu skall jag dra mig. pusshey sålänge,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0