Everybody dance with the slut on campus.

Vart hemma hos Camilla... Där spelade vi kort i sisådär tre timmar kanske? Mja, kortnördar eller rättare sagt "skitgubbe" nördar är vi. Fast det är bara roligt. Till detta åt vi hennes mammas goda kanelbullar och bara hade en allmänt bra kväll.



Annars gör jag inte mycket just nu, chattar lite med Sasha, äter Marabou, växlar mejl med Steve. Sångaren i ett band vars musik jag verkligen gillar, dricker lite mjölk och bara chillar på läget. Funderar lite på att ta en promenad med Bosse bus. Men hmm, innan dess skall jag gå in på arbetsförmedlingen och göra ett test och skratta lite åt JD/Turk och alla i den bra serien Scrubs. Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk! Love,



Kommentarer
Postat av: Sofia

haha^^

2009-01-22 @ 08:10:53
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/
Postat av: Mariam

Haha, skitgubbe. Det brukar jag jämt spela med kompisar när vi inte vet vad vi ska hitta på..:P :)

2009-01-22 @ 09:04:51
URL: http://misswicked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0